Grupa: Administrator
Lokalizacja:: Polska
Posty: 204 #1009058 Od: 2012-9-14
Ilość edycji Admina: 1 | To forum jest stworzone do wolnych rozmów jednak jakieś zasady muszą być.
1. Odnosimy się z szacunkiem do innych użytkowników. 2. Nie używamy wulgaryzmów, nie obrażamy nikogo (nie tylko w języku polskim). 3. Staramy się pisać zgodnie z zasadami obowiązującymi w języku polskim. 4. Całkowity zakaz wyrażania treści rasistwoskich lub obrażania innych religi (karą za to jest całkowity Ban i usunięcie konta). 5. Zakaz spamowania w ShoutBoxie. 6. Przed dodaniem wątku sprawdzamy czy aby na pewno zgadza się on z działem i czy nie zawiera błędów ortograficznych. 7. Nie piszemy wielkimi i kolorowymi literami, gdyż taki post staje się nieczytelny. 8. W miarę możliwości nie piszemy posta pod postem. 9. Nie reklamujemy innych stron WWW na tym forum. 10. Nie wszczynamy konfliktów z innymi Użytkownikami. 11. Nie piszemy pokemonem ani falą. 12. Zakładając konto Nick nie może być wulgarny ani nie może być powiązany z rasizmem. 13. Nie piszemy postów składających się z samych emotek. 14. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp). 15. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę (W razie używania kilku osób z jednego komputera proszę zgłosić to do Administratora 16. Zabrania się na SB pytania i wymuszania danych osobowych od innych użytkowników typu Adres, Wiek, Zdjęcie, tylko imię jest dozwolone i nic po za nim. 17. Nie piszemy skrótów, gdyż nie każdy może rozumieć co masz na myśli!
Bardzo proszę o przestrzeganie regulaminu, w przypadku wielokrotnego łamania go będą odpowiednie konsekwencje Banowanie IP, po którym dostęp do forum zostanie zablokowany na stałe.
Administracja może dowolnie zmieniać i interpretować Regulamin ,nie ponosi też żadnej odpowiedzialności za szkody i inne przyczyny związane z Forum.
|